Wednesday, March 16, 2011

thanks :)

thanks to both of you.
always giving me support.
give their shoulder when i sad.
wahh.. special kan. ^_^
now i realize that fantasy does not make sense.
 it not worth to be sad.
tak guna bersedih.. tak guna kau kenang lagi.
kini ku sendiri.. haa, da lupa lirik. :P
whatever it is, life must go on rite.

untung aku dapat bff macam korang kan.
suke mara aku, layan kerenah aku, selalu backup aku.
yang paling aku suka bila korang sanggup teman aku dikala aku memerlukan korang. wow, sebab tu aku sayang korang. :)

aku tau korang akan baca post ni.
actually kan, aku rindu ko lah (a bukan nama sebenar).
dah lame ko tak kuar dengan aku tau.
haa, nandos, aku ingat lagi. cepat belanja,
da kaya xnk belanja pulak. haha.
sorry la pasal semalam, x sengaja oh.
ingat nak gurau-gurau je, pastu ko mara pulak.
sorry tau. nnti aku bagi cekelat nak? :D

haa, lagu ni ira yang bagi.
aku mungkin tak paham 100%
tapi aku suka lagu ni. sebab dia cakap nak bagi bahu.
wah. mintak bahu je lebih. tapi bila nak sanda dekat bahu takot.
hahaha. tggu tau, sempat lg update blog ni.
jangan mara tau. hehe.

No comments:

Post a Comment