Thursday, March 17, 2011

the real one.

woah.. bila dengar semuanya daripada mulutnya sendiri.
wow.. betulkah itu dia? adeyh. susah nak percaya.
lama sungguh mata aku telah dikaburinya.
untung lah dia nak cerita sape dia kan.
teruja aku nak tengok muka kau yang sebenar weyh.
hahahahahhahahahahaha.. damn..

come on kayrul.
you can do it. try harder ok.
make sure you can find the right way.
ramai yang mahu melihat kebahagiaan kau ni.
yang lepas tu biar lah lepas ye.
just close your imagination and open your eye. 
ko mesti kuat, ramai yang dah bagi sokongan ni.
jangan hampakan mereka yang memberi sokongaan dekat kau.
tapi part yang paling aku tak boleh nak kawal ialah hati.
gila lah wey.. tak tahan aku. haha.
i need some motivation. some inspiration.
your love is my drug. bongok. mabok aku. haha
chill ya kayrul. try to motivate your self.
kau tak boleh berterusan sebergini.
move on! move on! move on!
tarik nafas dalam-dalam.
lepaskan segala kesulitan. huh..
have a nice day kawan. :) 

No comments:

Post a Comment