Monday, March 14, 2011

andai aku hilang ingatan.

kalau hilang ingatan?
wahh.gila seronok kot.!!
xdela aku ingat ape yang telah berlaku terhadap diri aku ni.
aku boleh lupakan kenangan pahit aku.
aku boleh bina hidup baru.
aku boleh menjadi orang baru tanpa serabot kepala otak.
tapi bila dah hilang segala memori.
memang aku x boleh ingat kisah bahagia aku la kan :(
aku tak boleh ingat zaman kecil aku,
zaman sekola, zaman remaja dan lain-lain.
aku tak akan ingat sape bapak aku,
adik beradik aku. mak aku..
huaagghhh.. xmo-xmo.
aku tak boleh lupakan mereka semua.
im just wanna loose my dark side,
oh man.. i'm still cant. ;'(

1 comment:

  1. jika datang seseorang menghadiahkanmu airmata...Allah sedang mdidikmu sifat sabar... jgn dilihat manusia menjadi 'sbb', lihat dengan mata hati yang Allah jua menjadi 'musabbabil asbab'. jika kau disakiti dia, Allah sedang mengajarmu erti redha.. pujuklah dirimu supaya bahagia melihat dia bahagia... ingatlah teman... segala gerak & laku makhluk adalah atas izin Allah juga.

    Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, Allah datangkan petir dan kilat...
    Kita tertanya mana perginya matahari, rupa-rupanya Allah mahu memberi kita pelangi...

    ReplyDelete