Sunday, April 29, 2012

kem kaunseling 2012

terus terang.
pada mulanya saya terkilan kerana expectation saya untuk kem ini adalah tinggi.
saya mahukan sesuatu yang baru yang boleh saya pelajari.
tapi malangnya pandangan saya menjadi serong. sorry guys..

tak semua benda yang dibuat tidak memberi faedah.
hanya segelintir sahaja dan selebihnya best. :D
yang saya nak cerita disini ialah..
kami kenal tetapi tak rapat.
kami sekelas tetapi jarang untuk bersembang.
kami rehat tapi tidak makan bersama.
tetapi selepas kem, kami mula rapat.!
kami dah duduk sama-sama di dalam kelas.
kami dah suka / lebih senang untuk bersama-sama.
mungkin ini adalah impak dan faedah yang saya akan dapat.
saya sangat seronok kerana dikurniakan keistimewaan sebergitu.
mungkin ada hikmah di sebalik kejadian.
Ammin, Doy, Acid, Giru, Meor.
Thanks.. :)


 awesome guys in camp.. ^_^

No comments:

Post a Comment