Thursday, April 19, 2012

18th April 2012

Happy birthday Sayang...
itu adalah perkataan pertama yang keluar semasa hari kelahiranmu
mungkin aku bukan orang yang pertama, tapi aku dapat wish depan mata. :)

semoga panjang umur, murah rezeki, dipermudahkan segala urusan
dan yang paling penting ialah. Semoga Awak Bahagia. ^_^


" saya tak mampu untuk memberikan kemewahan "
" tak mampu untuk mengeluarkan kata-kata manis "
" apatah lagi menjadi seorang lelaki yang romantis "
" saya tak pandai nak buat "surprise" "
" belanja awak makan mewah-mewah "
" dan juga memberikan hadiah yang mahal "
" dan saya rasa awak tahu kenapa kan? "  :)


saya harap, 3 perkara tersebut cukup untuk dijadikan sebagai hadiah.
itu sahaja yang saya mampu setakat ini.. :)
  
Love
  Time 
 
Commitment 



P/s : Happy birthday my Dear, I love you.  :*



No comments:

Post a Comment