Tuesday, August 10, 2010

ramadhan kembali ;)

ramadhan muncul lagi.. o yeah..! i loike.. dapat g bazar.. buka sati family, buka ngan kawan-kawan. solat terawih dan main mercun! wow... sangat suka.. hee. spare part mercun da ade ni.. abs la meletop2 taman aku ni.. taun-taun yang lepas sampai polis datang sebab men meriam depan umah. lintang pukang lari.. polis xde main balik. hahahaha. belum puasa lagi da x sabar nk raya.. hee. agak-agak dapat lagi tak duit raya kan? da besar la.. kene bagi duit raya kat orang lagi adela. nasib baik aku ni student.. dikecualikan sikit kan. :D taun ni balik kampung naik moto lagi.. uu yeah.. seperti biasa la kan.. konvoi ramai-ramai. aku ngan ex-5 capok aku.. dan adk aku meriah dengan 125z die la jawabnya. kali ni nak denga ape kata-kata pakcik dan makcik aku pulak bila tgk aku naik moto lagi.. taun lepas kene kutok sebab aku bawak moto capok je kn.. anak dorg bawak Lc. moto pawe, laju pulak tu.. pastu pakai helmet time aku darjah 5. helmet kebanggaan die. arc.. hah.. igt aku nk heran.. dari darjah 5 aku da pakai da.. haha.. taun lepas datang dengan motor baru kene kutok.. taun ni aku datang lagi dengan moto baru. kale je lain dan adk aku pnye moto baru lagi.. aku nk tgk dorg kutok lagi ke x.. at least aku beli ktorang beli moto cash.. x utang cam org yg mengutok aku kn. haha.

sedapnye aku kutok orang kat sini kn.. ups.. telebih sudah.. akhir kata.. SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN dan SELAMAT BERPUASA kepada seluruh umat islam. :)

mari denga lagu puasa ni.. sedap.. bagi sape2 yg x pandai baca doa lg. ade skali lagu die. same2 la kita denga kn. hee :)
 

No comments:

Post a Comment