Wednesday, August 11, 2010

oh puasa.

1st day bersahur untuk puasa kali ini.. wah.. sy masak! sedap agaknya sampai clear sume lauk-lauk 2 oh.. haha.. laju je dorg makan.. tapi yang paling best untuk puasa kali ini adalah dengan rasminya adik aku yang kecik tu kena puasa full. td da mengadu lapa.. da la lepas sahur td die xnk tido, aku yg letih melayan sambil tetido tidow aku. haha.. bangun je tengok cite P.Ramli. ape tah tajuk die. lupe pulak. haha. ade dialog "die ade beng-beng.." "ala.. kita kan ade gedebak-gedebuk" haha.. terus tergelak sambil teringat kesah time kwm karisma tu.. perbualan antara fuad dengan eva semasa kami diserang hendap. :))

oh lapa.. bila nk makan ni.. slalu time x puasa x lapa pun.. ni time puasa lapa pulak.. si bff aku tu x abs2 cakap aku x puasa.. tah-tah die yang x puasa kot. haha.. bukan ley caye sangat die tu.. puasa x penah full kn? hahaha.. aku tau die akan baca, saja kenekan die je ni. hee. :P 

aktiviti puasa nampaknya semakin padat. bermula dengan menyediakan makanan untuk sahur, menyiapkan adk, ambil adk balik skola, menyediakan juadah berbuka puasa. semayang terawih dan men gym pada pukul 11 malam. wah.. gle pack. bila waktu tidow ni? berterusan pula dengan permulaan sem baru pada tengah bulan ni. nk kene g kolej. adeyh.. lagi letih la kn.. study lg. huh.. dugaan semakin banyak kerana kawan-kawan kolej tu bukan boley pecaya sangat kn. kang ajak makan. tp xpe. bukan penah terikut pun kan.. jiwa kental beb.. :D

ade sesiapa nk ajak aku buka puasa dengan korang? call je ok.. buat appointment dulu.. takot ajak last minutes baru ajak, aku da terbuka puasa dengan orang lain pulak kn.. hee :D

No comments:

Post a Comment