Sunday, August 15, 2010

detik paling seronok.

detik paling menyeronokkan
apabila 1 family dapat berbuka bersama-sama.
kebetulan adk aku yg kt penang tu balik.
adk yang kecik tu pun puasa jugak
bapak aku pun x keje time tu.
so, dapat la berbuka bersama-sama.
satu detik yang paling dinantikan selama ini.
sangat seronok!!
i loike.

lepas ni tak dapat da buka sama-sama.
aku pun da start klas esok.
kalau penat mesti buka dekat kolej je.
klas pun abis 5.30 petang kan.

adk-adk yang lain pun mesti nak berbuka dengan kawan-kawan die.
so mmg susah la nak berbuka sama hari-hari kan.

apa-apa pun.. segala kenangan masin telah disimpan didalam memori.
saya merindui detik berbuka bersama arwah mak sy. :(
dulu waktu berbuka sangat meriah,
tapi sekarang sudah tidak lagi.

hope dia tenang di alam sana.
saya tetap akan mendoakannya.. :) 

No comments:

Post a Comment