Monday, August 16, 2010

1st day di unirazak BARU!

dengan harapan dan impian mahu berlajar bersungguh-sungguh. aku pun pergi ke kampus dengan sungguh bersemangat sekali dan berangan menjadi budak sem 1, tapi malang selaki apabila dengan keadaan tiba-tiba aku seolah-olah teruja dengan keadaan di kampus baru ni.. OMG! biar betol campus camni? haha.. sesat aku kejap. tempat xde la besa mane pun, tp cam pelik.. sampai nak g toilet pun kene tengok peta,. WTF! dengan keadaan tempat add drob subject semak gila. da mcm perhimpunan haram da rasanya,. tapi yang peliknya.. kenapa budak sem 1 pelik tgk aku? aku ni pelik ke? hahaha.. tapi apa-apa pun. environment kt sini ok la, just x best sebab xde giant je. :)

sudah lima hari kita sebagai umat islam berpuasa.. tapi kenapa semakin hari semakin besar ancaman dan dugaan ea? keadaan hari ini sangat panas terik membuatkan ku sangat letih dan lembik sekali.. haus tidak terkira dan perut pun da mengelegak kelapara. adeyh.. bila nak buka ni.. eh.. aku kn kuat, kene la tahan.. :)

sudah lama aku tidak menonton drama live ni, tiba-tiba, dalam sekelip mata berlaku perbalahan sayang-sayang didepan mataku. nk merajok-merajok, nk jeles-jeles pulak kn.. oh.. "hanya mampu tersenyum" :) disamping bff ku yang bernama comot digemparkan dengan soalan yang panas dan disuruh menjawab soalan tersebut. dengan keadaan terkaku. dia pun menjawab soalan tersebut.. macam-macam kerenah kawan-kawan aku ni kn. xpela.. at least dorang happy kan :)

No comments:

Post a Comment