Thursday, July 29, 2010

skema itu cute?

sejak cuti sem ni. rutin harian aku makin tidak berubah.. jaga adk.. kemaskan die.. siapkan die untuk balik skola.. bg mkn kt adk2.. on9, men farmville. tgk tv. mkn, baing. msej, gayot2., dan tidur.. astro yg berada dirumahku pulak bernama max. wah.. ehh.. mmg nme die astro max tau.. boley men record2.. aku pn agak bosan td dan merajinkan diri untuk menonton tv itu.. bukak la channel record. channel 999. ade pulak cite ikan duyung 2. aku pn ape lg. layankan aje sorg2. sambil bosan2 kn.. tetibe ade la 1 babak 2 die ckp "semakin hari semakin suka" wah.. bombastik punya ayat.. hehe.. dan ade part paling kelakar bila sape tah nama laki 2. die ckp2 ngan fasha sanda 2.. kali 2 kn skema. ikan duyung jd org kn. mne la tau pekaan pelik2 ni.. si fasha 2 pulak teckp die 2 skema.. dan laki 2 pn bertanya sambil membuat muka hairan "skema 2 ape?" fasha tergelak dan die bgtau yg "skema 2 cute la" wakakakaka.. bengong betol si fasha 2 tipu org bulat2.. wat muka x bersalah pulak 2.. haha. ini pula sama dengan kisah seorang kwn fom6 aku dlu.. nama dia nad.. die ada la kenal sorang laki ni mne die ape ea. aku pn da x igt da. perhubungan dorang semakin baik. dan pada satu ketika, die bergurau dengan si lelaki itu.. dan lelaki itu seolah2 x paham.. mmg x paham kot.. dengan pantas si nad ni ckp kt die "woi.. ko ni lumpy la" die tepinge2 dan tnye balik.. "lumpy 2 ape?" si nad ni pn ckp "lumpy 2 cute la" hahahaha. aku punya x tahan gelak sampai aku nanges2 oh. kenapa org senang ditipu dengan pekataan CUTE 2 ea? hahaha.. cian oh tipu org..

No comments:

Post a Comment