Friday, July 30, 2010

cerita-cerita

berita gembira..
ohh yeah!! sy telah mendapat 1 lg bff baru.. azahar rahman @ comot nama dia.. woat2.. die ni baik.. caring dan sangat jambu dan comel.. haha.. seb bek die bkn gay oh.. pengistiharaan die sebagai bff aku telah dirasmikan semalam.. tah pape tah.. 2 pn nk gtau kn.. xpela. at least org2 kt luar 2 tau yg comot ni bff aku kn.. :) 

cerita sedey.
aku tatau ape yg aku da buat kt adk angkat aku yg bernama fieqa 2.. tetibe je die mara aku.. die ckp die "sy tersentap dengan abg sy sendiri.. sumpah." actually aku tatau pape pn.. aku tnye la die knape. die ckp pkir sndiri dan die ckp dlu pn penah gado pasal ni.. the point is xkn la aku nk igt kesah2 pahit dalam hidup ni.. so aku telupa la.. serious aku tatau die mara aku pasal ape.. da lame kot knl die. 4 taun da. xkn la ni kesudahan die. kalo adk baca.. abg mntk maaf sangat2. abg tatau pape. tlg explain kt abg ea. abg mntk sangat.

perkembangan terbaru.
masih meguruskan hal2 rumah dan adk2.. tp td adk aku yg kecik tlg aku sapu rumah. gle rajen oh die.. sangat betuah dapat adk camtu. lepas sapu sampah die kemas pinggan n basuh pinggan kotor. gle gempak kn adk aku yg darjah 1 ni. aktiviti ptg g gym.. 2 jela yg aku mampu utk mengisi masa lapang aku ni.. xnk pn tough2 ni.. just nk bg fit sikit je. lame x besenam kn. kt gym boley men lari2.. senam2.. so ade jugak la aktiviti dr buang masa je kn. mlm pulak menguruskan tanaman dan ternakan aku.. men farmville la pulak kn. hehe.. dr aku melepak kt luar 2. bek la aku men game ni. mencabar jugak otak ni nk pkir "nk tanam ape ea arini". haha.. 

No comments:

Post a Comment