Tuesday, June 1, 2010

thanks tau. ;)

thanks ijat. selepas proses brain wash otak aku ni. aku da start sedar yg aku perlu dan mst belajar untuk mencapai ape yg aku mahukan.. usaha lebih lg..tnye lecture ble x paham, jgn malu2, kte yg baya lecture 2. bak kata ijat. study awal2 dan jgn study last minutes. tdo kne jage. jgn tdo lmbt2.. solat itu penting. jaga pemakanan dan caik group yg nk belajar dan bukan untuk main2. ye ijat. sy rasa sy patut mendengar kata2 anda. anda sangat prihatin kepada sy. hope dengan cara ini aku dapat improve dan lebih berjaya di masa akan datang. xkn nk dok ditakuk lama kn? hehe.. chayok2.. 

thanks mashi cz bg choki2 td. suke oh dapat choki2.. actualy masok ko bg 2 aku da ade 3 pack dalam bag oh. saje xmo ckp yg dalam beg aku da ade 2 pack. nnti ko xnk bg. hehe.. blaja rajen2 tau this sem. xmo men sangat. x kesah la jmp lecture same n student lain.. jnji sem ni wat betol2 ok. ko ley pnye. chayok2. 

oh zuzu,, wlaupun sy x dapat paw choki2 anda arini. tp x bermakna mnggu depan kte x bejumpa lg. ehh. ke awk melarikan diri dr sy ni? haha.. anyway thanks jugak cz ada usaha untuk mencari sy semata2 hanya untuk choki2 2. hehe.. wink2*

cik L ku syg.. anda sangat mengambil berat tentang keadaan sy kn? ade pulak suh bwk payung g klas. [nnti sng kalo ujan. xla kne ujan. kalo demam kn ssh. "said cik L" ] boley je bwk payung. tp sy segan la syg.. ssh mau nmpk kaum adam membawa payung ke mana2 la. :P actually redah jugak ujan wlaupun awk x bg redah td. sy sangat lapa, x kesah basah asalkan dapat mkn, hehe. sory tau, t kalo sy penin, mau mntk jasa baik awk untuk ckp camni "dear, mkn panadol ea, pastu rehat. cian syg i ni" hehe. x malu kn. :P


thanks jugak kt adk2 aku. sy sangat syg akan anda. lenkali beli makanan jgn igt aku lg tau. korg mkn la sedap2 ok. xyh belikan aku langsung tau, untung dapat adk cam korg. lepas tekak sndiri je kn. :)

6 comments:

  1. lebat gila kan tadi.. aku main redah jek tadi.. gila lah!tapi bez lak main ujan tadi.. lebat.. sejuk jek..

    ReplyDelete
  2. aah. aku xley redah.. nnti org tesyg mara :P

    ReplyDelete
  3. redah jugak..ah x kre la bwk payung lps ni! xde alasan! degil btol la die ni..hish

    ReplyDelete
  4. gudluck tau! yeah. setuju dengan nasihat2 yang diberikan! hihi.
    :D :D

    ReplyDelete
  5. hehe. pawe kn. seronok oh kne basuh :P

    ReplyDelete