Tuesday, June 1, 2010

farmville. ;)

dlu aku suke men game ni, ni la hobby dan aktiviti masa lapangku. mulanya nk keja level membe je. last2 sangkut da sampai level 42 da skrg ni, tp makin lama makin ssh nk naik level la. dlu mst 24/7 asyik mengadap game ni je. sampai org mara, ayik men game bodoh ni aje katanya. x kesah org nk ckp ape. jnji aku puas kn. haha. tp skrg da malas da nk men,. lame da tggl game ni, mcm2 mende aku da ade, tp simpan dalam cabin. malas nk tnjuk. tnjuk bungalow je kn. haha. tp game ni bg aku semangat tok jd petani yg berjaya oh, sape kata usahawan x berjaya kn. walaupun hanya sekadar game. tp die mengudi kretiviti dan daya usaha untuk bercucuk tanam oh.. tp yg besnye kalau la ni semua kenyataan kn, aku da ade sume yg aku nk, kaya oh.. ley la kawen ngan my liya kn,. wat besa-besaran lg 2 kn. cewah.. :P

inilah ladangku yg x seberapa ;)
 
 


2 comments: