Thursday, June 10, 2010

suka duka


masak2.. ;D
arini x puasa.. so ley la men masak2.. menu tok arini sambal sotong, telur, sayur. wahh.. meriah lauk arini. masak ngan dad pn.. da la die masak sedap. jarang masak pulak 2.. mmg mkn byk la arini kn.. 


slmt jalan kawan.
esok aku akn kehilangan seorang kwn yg byk mengajar aku tentang idop ni seketika. die da nk g blaja kt pondok.. belajar ilmu agama.. bes sangat lepak ngan die.. slalu nasihatkn aku. cte pasal mati, pasal ari kiamat, insaf aku. :) thanks kwn. berhati2 lah ketika di perantawan wahai kwn. gud luck 2 u bro.. kt sana xley bwk brg eletronik kn? mmg x dapat contact la kn. tah taun ble aku dapat jmp ko lg kn. t ble da abs menuntut calling2 la tau. aja aku sikit. mne  tau ley jd lg baik ke kn :)


futsal.
oh.. futsal lagi mlm ni. kol 11 kot. lwn team adk sendiri, x kesah la org nk ckp ape. tp team die mmg hebat. haha. mari bersukan untuk menyihatkan badan. keluar peluh. br la saket ssh nk datang kn? :) eh.. ckp ni xde kene mengena ngan sape tau. ckp awl2 tkt ade org terasa pulak nnti :P


borak-borak. 
sedang leka berborak ramai2. tetibe adk aku cte pulak pasal result nk kuar kt bpk aku, die ckp kalo die dapat dekan die nk 1 set bju ngan suar, die 2 bukan geti pakai brang murah2. seronok la die dapat bju, dapat suar. da tau die akn dapat dekan pnye cz die mmg dean least tiap2 taun. so xley nk iri hati la kn. die mmg pandai. pastu boley pulak bpk aku tnye dapat bpe. alahai, bru nk lari da kne tnye.. aku pn jujur jela ckp dapat bpe. die ckp alhamdulillah je. kn best kalo pandai. dapat mntk pape cam adk aku 2 kn. :)

No comments:

Post a Comment