Thursday, June 10, 2010

bapak da blk. ;)

yea.. bapak da bpk.. dengan penuh teruja dan gelojohnya aku keluar umah menyambut kepulangan dorg. dengan harapan ade la pape utk aku.. malang skali die bwk blk kopok keras je tok aku.. waa... :(  adk2 aku riang ria je cte g cerating, kenyir, terengganu, kelantan sume. siap bwk balik jersey la, sweeter, jam, tali pinggang, baju lg, sampai kt aku hanya dapat kopok je? thanks u all sume. saje je ckp kt adk "knape x belikn aku jugak" die dengan senang ati ckp "laa.. mne tau ko nak." hahaa.. sungguh suke aku mendengar kata2 mereka. bangga aku dapat adk2 yg x igt abg ni. hah.. nk wat camne kn.. x kesah la. jnji dorg slmt pergi dan pulang kn.. happy la dorg dapat holiday.. xpe2.. pasni turn aku pulak.. 18 ni membe2 ajak g holiday. beramai2.  deal g redang. tp da full la pulak. tatau dorg decide g mne pulak. x kesah la memane. kalo bes aku ikt. proses balas dendam! haha..

No comments:

Post a Comment