Friday, August 10, 2012

kenangan.

sudah dekat dua bulan aku di SMKBDP.
macam-macam kenangan yang aku dapat.
student yang sangat baik dan supportive
tapi sayang,. tak ramai yang nak buat sesi. haha.

walaupun pengetua tak best.
tapi cikgu-cikgu kat sana sume sporting.
suma anggap aku ni macam adik dorang.
sampai dekat bazar pun dorang tegur aku..
suka gila.. tak sangka budak praktikal dilayan sebergitu

student lagi hebat kan..
setiap kali lalu depan bilik kaunseling
mesti dorang tegur dan say hai.
melayu, cina, india suma sporting.
bila aku masok kelas je..
sume suke gila sebab dapat main. haha


the best moment..
sukan tahunan sekolah,
senam robik 1 murid 1 sukan,
program jati diri dekat PLKN,
LDK dengan budak2 form 1
relief kelas-kelas yang cool.

saya sayang semua student-student saya :)

No comments:

Post a Comment