Monday, March 19, 2012

status.

single and in relationship.
adakah itu sesuatu taraf yang berbeza?

bila single, ramai yang datang.
bila dah kapel semua lari. adeii..
kenapa perlu ada perbezaan status?
alasan.. menjaga hati gf, takot gf mara or merajok.
kene belajar melarikan diri dari aku sebab aku dah kapel.
oh tidak. kenapa perlu ada perkara sedemikian? haha.
pepatah ada mengatakan..
"berkawan biar seribu.. bercinta hanya satu"
cinta kerana Allah, cinta kepada rasul,
cinta kepada manusia sesama manusia hanya kerana Allah.
adakah sebab percintaan yang sedemikian kita tak boleh berkawan dengan orang lain? tak kan.. :)

bagi aku.. kapel itu adalah kategori istimewa setiap insan.
semula layak dan berhak untuk memilih pasangan istimewa mereka.
tak perlu untuk membandingkan kapel dengan single..
sebab semua itu sama je. kawan tetap kawan.
cuma kapel ni istimewanya tang kasih sayang, cinta, perhatian, fokus yang lebih daripada kawan. itu je yang lebihnya berbanding dengan hanya sebagai seorang kawan.
permulaan kapel dari kawan jugak kan :)


awek aku pun tak kesah aku nak kawan dengan sape-sape.
asalkan tau batas. maklum lah. aku ni kan suke menggatal. :P
so, aku taknak la orang just kawan ngan aku sebab aku single.
dah ade awek, taknak kawan dah dengan aku. haha. sedey..

saya masih mempunyai keluarga, insan tercinta, sahabat, kawan baik, dan kawan-kawan. *_^

No comments:

Post a Comment