Monday, March 12, 2012

bagi

bagi sesiapa yang mengenali diri aku secara langsung ataupun tidak..
bagi yang tahu rumah aku dan yang buat-buat tau rumah aku kat mana..
korang dah tak boleh nak cari aku dekat rumah da..
aku nak kene pindah ikut family aku.. hurmmm...
walaupun berat untuk aku meninggalkan rumah yang banyak kenangan ini.
tapi aku harus akur dan mengikut kehendak bapaku..
mungkin ada hikmah untuk semua kejadian kan.. ^_^
segala alamat surat menyurat  dekat rumah lama,
tapi surat ape je yang atas nama aku?
bank, kwsp, telikom, kolej, je kot.
yang lain semua bukan atas nama aku.. haha.
jadi susah la orang nak trace aku kan. :P
mungkin aku akan rasa sunyi setibanya aku di rumah baru nanti.
jauh dari kawan, bff, insan tercinta dan juga kolej.
harap masih boleh melepak dengan mereka. :')

one day, bila bapak aku rasa aku dah besar.
mungkin bapak aku akan lepaskan aku untuk hidup sendirian.
aku paham.. tanggungjawab dan amanah yang diberikan masih belum selesai.
aku dah janji ngan arwah mak aku yang aku akan rajin belajar, jaga adik-adik, jangan pisahkan mereka dan disebabkan itu juga aku masih tinggal bersama bapaku.
kalau aku dok sendirian, macam mane nak jage adik-adik kan. :)
tak kisah la orang nak cakap aku ni anak manja ke, budak-budak ke.
janji aku tak mungkir janji terakhir aku dengan arwah mak aku.

mak.. i miss you :')

dear love. walau apa pun terjadi.
saye nak awak tabah menghadapi segala kemungkinan.
mungkin saya seorang sahaja yang tahu.
namun saya paham akan keadaan awak.
kita jangan ikut sikap "generalization" ok.
nanti kite "structure" balik dan jaga "system" tu elok-elok.

cinta itu anugerah.. tapi bukan anugerah hero gadis-gadis tau. haha.
i love you my dear. ^_^

No comments:

Post a Comment