Sunday, November 6, 2011

selamat

hari raya aidiladha + hari jadi.
nampaknya aku menyambut dua hari bahagia hari ini.
alhamdullillah kerana aku masih mampu untuk bernafas.
walaupun hanya 11 orang sahaja yang wish.
itu dah cukup buat aku. :)
paling terharu bila cik girlfren pun wish.
nampaknya dia dah tak lupa beday aku. haha.
thanks dekat my bff eyka, eira, aki, palin sebab wish.
ingat jugak korang beday aku eventho aku dah hide.
thanks jugak dekat matul, wany budak melatah, faa fauzi, butang, bush, dan nadira sebab wish. :) 
aku hargai sangat-sangat dan terharu sebab korang je yang wish. haha.

koban dimulakan dengan semayang raya.
then kerja menyembelih lembu.
tapi aku xnk cite yang itu.
sebab tugas aku menyiat kulit dan melapah lembu.
haha. walaupun aku hanya menyebok, tolong-tolong je.
tapi itu adalah pengalaman baru bagi aku.
sebab sebelum ni aku suka pegang lembu je.
now aku dah tau macam mana nak siat kulit.
macam mana nak potong bagi perut tak pecah.
macam mana nak lapah daging lembu itu.

walaupun busuk, tapi itu adalah perkara yang paling bermakna dalam hidup ku dalam menyambut hari jadi dan hari raya aidiladha. :)

selamat hari raya aidiladha semua ^_^

No comments:

Post a Comment