Saturday, September 3, 2011

soalan..

dah habis belajar dah?

bila habis belajar?

belajar dekat mana?

kenapa rambut kau macam tu?

adik lagi hensem dari abang.

tinggi nye.. ikut sapa ni? bapak rendah je.

mak tiri ok? baik tak?

dan sewaktu dengan nya. :)
harap maklum. tiap-tiap tahun aku dengar soalan macam ni.
ada apa-apa masalah ke kalau aku tak habis belajar lagi?
baru dua tahun aku belajar kot. aku amik degree bukan diploma.
so tak sama dengan orang diploma.

aku tak kesah pun dengan rambut aku,
kenapa korang perlu kesah.? haha.
dah Allah yang jadikan rambut aku macam tu.
 nak wat macam mana kan? takkan nak pertikai kot.

soal hensem ke tidak ke aku tak kesah pun.
nanti dah tua kerepot jugak. ^_^

setakat ini, mak tiri aku ok je.
baik ngan aku, siap blanje aku buat rambut lagi nyah.
mak korang ade? haha.

so, tak perlu pertikai sebenarnya.
sebab itu ketentuan Allah dan bukan ketentuan aku.
kita hanya mampu merancang. tuhan yang menentukan :)


No comments:

Post a Comment