Saturday, August 13, 2011

kenapa siput babi jalan lambat?

hati aku dah parah sebenarnya.
kesakitan lalu masih tidak sembuh sehingga ke hari ini.
walaupun aku cuba mengubati. aku cuba melupakan.
tapi aku masih tidak mampu untuk mengatasinya.
dek kerana "cinta", aku masih bertahan.
tak kesah la orang nak marah,
aku musnahkan perasaan aku,
hidup aku menjadi lintang pukang ke,
aku tak kesah. aku sanggup berkorban.
seperti orang sedang mengalami sesak nafas
itu yang aku rasakan setiap kali aku sakit.
walau macam mana aku sakit pun.
aku tetap sayang kan dia. ^_^
aku pun tatau kenapa aku sayang dia sangat2.
tapi yang pasti,
tiada apa yang dapat mengukur tahap sayang aku terhadapnya.
dan aku tidak dapat kira berapa kali aku dah jatuh cinta terhadapnya.
sebenanya aku jarang bergaduh pun.
hari-hari bahagia je. hahaha.
gadoh mintak pujuk banyak kali lah.
wahai cinta hati ku yang tersayang.
apa-apa pun yang terjadi.
aku akan tetap menyintaimu sehingga ke akhir hayat ku.
i love you so much lah. :*

No comments:

Post a Comment