Monday, May 23, 2011

merasakan..

setiap kali aku bukakan mata, aku mesti teringat akan mu.
kenapa aku patut merasakan semua perasaan ini.?
aku tak tahan., ini sangat perit dan memedihkan.

kini aku mengalami kehilangan.
aku kehilangan insan yang aku sayangi sekali lagi.

i'm too stupid when talk about love.
my eye will be blind, easy to fragile, and don't know what is love.

my friend said,
true love does not make sense anymore.
now, everything is all about the money.
money can give a happiness, but they can't buy a happiness.
is it true.. i think so. hahaha.. 

ala.. sekarang ini semuanya sudah berakhir.
kau tahan, kau simpan je perasaan kau tu sorang-sorang ok.
jangan nak libatkan orang lain dah.. cukup la tu.

aku tak salahkan sesiapa pun dan aku tidak minta untuk dipersalahkan.
mungkin ada hikmah di sebalik kejadian kan. 

ini adalah keputusan yang sangat drastik.
seronok bercinta dengan anda.. cool gitu. ;)


sekian terima kasih. ^_^



No comments:

Post a Comment