Thursday, January 27, 2011

saat.

good moning peps.. korang da bangun ke belum ni?
mesti ramai yang belum kan?


aku dah buleh bangun pagi.
yeaa.. suka nya, 
my 1st record for this year..
azan berkumandang je aku terus bangun.
OMG.! i loike..!
adk ku yang paling kecil masuk ke dalam bilik ku.
lalu berkata "abg nuar. bangun,, sembahyang"
wahh.. baik sungguh adik-adik aku ni.

melihat adik ku bersiap untuk pergi ke sekolah.
tiba-tiba dia mengangis. kenapa?
alahai.. kerana ada orang curi appolo die.
haha.. ciannye. nanti beli lain la ea.
awalnye adik aku pergi sekolah.
kenapa dulu aku pergi sekolah pukul 7.30 dan keatas?
haha. maybe die budak baik kot.
pakai pensel box baik punye pulak tu.
cap GAJAH DUDUK. ehh. bukan tu cap kain pelekat ke?
hahahahaha. sedah semestinya. ayooyoo..
sangat kelakar bila melihatnya.
takde pensel box yang senonoh sikit ke adik ku..
tapi takpe lah. janji ada kan.
jangan jadi macam abg die ni.
bukan setakat takde pensel box.
pensel pun sebatang je. bila ilang curi orang lain punya.
hahaha.. tak senonoh punya perangai.

p/s : awak, bangun la cepat-cepat. teman saye ni. cian tau saye sorang-sorang je ni. tadi saye mimpi awak. tapi tak ingat mimpi ape. hahaha. saye nak kacau awak tidur ni.. nak txt banyak-banyak, nak call. haha.
awak jangan mara ye. :D

No comments:

Post a Comment