Tuesday, January 11, 2011

proses

proses add drop subject je sudah memakan masa.
nak kena beratur panjang dan ikut Q.
dua hari dah berlalu. tapi aku. masih terpaku-paku.
sudah ke aku menyelesaikan proses registration aku?
hahaha.. jawapan die belum. sebab apa?
sebab aku kena daftar subject major dulu,
barulah ada subject tambahan lain.
jika tiada subject major untuk sem ini.
memang bahagia la hidup aku. kelas 2 hari sahaja.
oleh sebab itu. aku diwajibkan mendaftar subject major dulu. :)
setelah dirunding, aku dapat special offer.
kakak tu suruh aku jumpa dia esok.
pukul 9.00am untuk mengambil borang dan jangan lambat.
hope saye tak lambat esok, yea..
awak, macam biasa ye,. tolong kejutkan saye. :D
ngee.. kalau saye tak bangun mara je tau. haha.

oh tidak..
kawan a.k.a kakak aku sudah pregnant.
peewwwwiitttt.. gile seronok dia.
disebabkan aku ni adik dia,
so, aku kena la teman dia,ikut je kehendak dia,
oh tidakkk..
orang pregnant mempunyai pertambahan kadar JELES sebanyak 10 kali ganda dari biasa?
bila si isteri MENGIDAM.?
mabok-mabok?
isteri yang mabok ke suaminya yang mabok?
hahahahaha..
wow.. saye takot! :D
bila dengar orang da kawen.
seronok je. lagi-lagi da pregnant kan.
waaahhh.. nak kawen jugak buleh?
awak jom kawen dengan saye nak? :P
ngee.. (gelak gatal) 

No comments:

Post a Comment