Saturday, December 18, 2010

terima kasih sekali lagi.

inilah 1st time aku rasa betol-betol saket. kenapa kau sanggup buat aku macam ni? ape salah aku? da banyak benda yang aku tahan,. banyak yang aku simpan. aku banyak mengalah. tapi kenapa kau berterusan memperlakukan aku sebergini. selama ni aku layan ko elok-elok kot. bagai menatang minyak yang penuh. aku x penah tinggalkan kau. tapi kau? senang je untuk tinggalkan aku. se busy mane pun aku, aku tetap dahulukan kau dulu. tapi kau? ada buat macam tu untuk aku? kau terus tak layan aku kan? bila kau tengah seronok, kau lupa aku. aku pun ada hati dan perasaan. kau penah tau tak macam mane hati aku sekarang? penah tau ape yang aku rasa? kesabaran itu ada tahapnya. sediam-diam manusia, tapi bila berterusan kena je die akan mengamuk juga. akan melenting juga.

tettt.. ini hanya sekadar drama tau. cite bara kot. da buleh berlakon da lepas ni. haha.
lagu die best. "senja nan merah."
nak dengar click "sini"

No comments:

Post a Comment