Tuesday, December 28, 2010

:)

awak..
terima kasih sebab sudi menyayangi saya.
saye suke bile awak banyak cakap. 
tp saye slalu tak dengar apa yang awak cakap kan. :P
saye suke denga suara awak.
wahh.. manjenye.
saye suke denga awak gelak.
walaupun tak lawak awak tetap gelak jugak.
awak jangan mara la kalau saye tanye macam-macam dekat awak.
saye da takde idea.
tu yang suke mengarot tu.
suke bila awak cerita.
sangat besungguh-sungguh.
awak cite sumenye.
pastu saye mesti tersenyum sorang-sorang.
saye senang hidup dengan awak.
dah la banyak persamaan.
saye suke ijau.
awak pun suke ijau kan.
saye suke ayam.
awak pun da suke ayam.
saye tak suke mandi.
awak pun tak suke jugak.
saye masok teakwondo.
awak pun penah masuk jugak kan?
tali pinggang pun same kan?
haha.. :)
awak selalu layan kerenah saye.

awak.. 
kalau boleh hari-hari saya nak awak bahagia je tau.
saye suke mara awak kan. 
sowey tau.
kadang saye tak sengaja pun.
yang saya sedar saya da temara awak.
T_T

awak.
"
"
"
"
"
"
saye sayang awak tau.
awak buat hidup saya bercorak.
thanks awak.

i love you. :*
^_^

No comments:

Post a Comment