Friday, December 24, 2010

berubah?

wahh. sudah sekian lama aku tak datang gym.. ramai sungguh orang tegur aku. "haa. muncul pun si panjang ni." haha.. korang ingat aku lagi.. wahh.. perkara yang paling mengejutkan. kenapa sume orang dalam gym tu da besar. besar gile beb. tekezut aku. haha. tau la korang de contest nanti. haha.. xde orang nak aja aku da. mereka semua tengah bertungkus lumus menyiapkan badan mereka. haha. gud luck guys.

sedang aku berjalan pulang dari masjid ke rumah. aku kelihatan ternampak seorang kawan lama yang dulunya keje pizza sama ngan aku. asalnya dia budak baik, tapi setelah berkenalan dengan awek masterskill sikapnya sudah berubah. dari seorang teruna menjadi seorang yang tidak teruna. ish2.. tapi pabila aku bertanyakan kepadanya. "watpe skrg" lalu die menjawab,  "aku da keje, modeling kt shah alam." wow.. amazing. lagi la aku tekezut.. haha.. baguslah. gud luck jugak bro :)

No comments:

Post a Comment