Monday, October 18, 2010

im home!!

setelah menjalani kursus selama 3 hari 2 malam di kem PLKN asahan, melaka. akhirnya aku dapat jua kembali ke rumah. :) seronok tak terhingga semasa di kem tersebut.

antara aktiviti yang paling seronok : 
bumping. baring atas tanah, baring2 atas tar, guling2 atas tar, menyarap atas tar.. cium tar. duduk bangun atas tar, lompat katak. ketuk ketampi. kene maki hamun dan sebagainya. terbaik oh. tar 2 da la ade taik kucing. da kene guling2. cium jela taik kucing tu kan. haha, paling seronok skali kene time panas terik.. wow.. rasa macam terbakar satu badan. sampai adk kecik 2 kepanasan la. hahaha..

aktiviti yang tidak dapat dilupakan : 
aku pegi dua orang sahaja. sorang laki sorang pompan. so aku sorang2 la tanpa teman di dalam dorm 2. tapi aku dapat ramai kawan sampai dorang sume kenal aku. tapi nama dorang pun aku x ingat. haha.. wahai si kecik [anakku] seb bek ko demam kan ari last tu. aku x dapat nak ketuk kepala kau oh. haha.. men tarian perang sampai xde suara. terbaik. mandi sambil berjalan. huh.. layan oh.. besa gila toilet die.. da la mandi ramai2.. pastu men lari2. jalan2 sampai ke dorm. haha. memang tak malu. makan beramai-ramai tapi makan ala penjara. beratur panjang.. pastu ada orang bagi makanan. haha. tidur hanya 4-5 jam dalam 3 hari. wah.. men abselling yang best. da la x penah main. cium dinding la kejap. haha.. belajar ikat tali.. 5 jenis ikatan aku da belajar. tapi sume 2 simple2 ikatan la. and the last. buat kerja dalam kumpulan. itu saje kenangan yang aku igt oh. yg len xley cite. t panjang sangat. haha

akhir kata.. saye sudah dapat sijil kepimpinan tahap 1. yeaa.. :D

No comments:

Post a Comment