Tuesday, August 24, 2010

sesi pembelajaran sudah bermula :)

wah.. da start klas da.
kene bangun awal la lepas ni kan
da tak boleh tido lambat-lambat da.
1st klas macam ok.
pagi ade klas.
tgh hari xde klas, so lepak library la.
petang ade klas balik. :D

yang kelakarnya td..
klas english. die suh datang depan dan introduce diri.
lecturer cakap aku da boley jadi model da. haha.
bangga kejap bila kena puji :P
lepas tu die nak tiga kelebihan apa yang best belajar kat campus baru.
dan apa yang kita x best tentang campus baru.
aku bukan main la cite macam-macam.
air-cond sejuk la, klas besar la. suke pegi library la.
da seronok da tu. macam pandai da tu.
sekali bila cerita pasal kekurangan.
aku nak la cakap pasal environment (campus life)
nak cite pasal kalau jalan-jalan mseti jumpa tempat tu jugak.
tapi kene cakap dalam english..
aku tatau nk ckp jalan-jalan tu dalam english macam mana.
so, aku pun cakap went we walk-walk.
terus kene gelak. dengan lecturer pun gelakkan aku.
gila segan aku. haha.
nasib baik la die cakap xpe. bagus sebab mencuba.
aku x pandai english. so kalau aku salah cakap jangan la gelak oh.

begitu lah cerita untuk hari ini. :)

No comments:

Post a Comment