Saturday, August 28, 2010

seakan mende pelik?

petang tadi aku jalan-jalan la kat masjid india.
teman membe aku shopping.
tapi orang-orang di sekeliling nampak kehairanan apabila melihat ku.
ade masalah ke? seakan mende pelik?
aku pun kehairanan dan buat bodo je.
baru ku tahu mereka seakan terkejut melihat keadaan ku.
wahh.. tinggi nya.. mana tak nye.
aku jalan boley nampak 100 meter di hadapan.
gila pendek manusia zaman sekarang ni. hahaha
jangan nak rasa aneh sangat la.
aku pun manusia jugak..
kelebihan aku menjadi seorang yang tinggi.
luas pemandangan dan senang untuk dilihat :) 
sedang leka berjalan terjumpa pulak cik izan sekeluarga aka keluarga angkat aku. [rapat ngan dorang daripada kecik lagi]
borak-borak la kejap dan mereka memperlawa ku untuk ke rumah beliau.
lama da aku x g umah dorang sebenanya. haha
emm.. aktiviti yang sangat memenatkan.
abis satu KL aku pusing. separuhnya jalan kaki.
huh.. bersenam di bulan puasa la katekan. :)

tp saya tetap rasa terkilan kerana tidak dapat keluar bersamanya. :(

No comments:

Post a Comment