Saturday, August 21, 2010

oh kipas.

dulu kau hidup.
lepas tu baru pakai berapa bulan kau dah rosak.
aku beli kau mahal-mahal ko nak rosak kan.
berpanas aku tido dua minggu.

semalam aku mimpi dapat kipas baru.
dapat tiga pulak tu.
1st kipas lama sudah dapat digunakan semula,
2nd kipas pendek dan
3rd kipas kaki panjang..
dengan tamaknya aku buka semua sekali.
haha.. da macam ape tah.

tiba-tiba bila bangun tidur, aku nampak kotak.
wow.. apekah itu.? cap elba. yea! dapat kipas baru :P 

sekarang kau da dimasokkan di dalam kotak.
dan telah digantikan dengan yang baru. 
elba pulak nama dia. haha.
walaupun kau ni murah. lembut dan plastik.
tapi aku harap kau boley la sejukkan aku dikala aku kepanasan ea.
kau ni pawe jugak la. ade timer, dan agak sejuk.
kau baru lagi kan. mesti lah sejuk lagi,. 
lama-lama nanti tatau la kan.

oh kipas.. lepas ni kalau kau rosak lagi aku tatau la kan.
orang lain pakai kipas tahan bertahun-tahun.
aku ni baru beberapa tahun da tiga kipas rosak ditangan aku.
hahaha.. ganas ke aku? mcm x je,. aku belai kot kipas tu. haha

No comments:

Post a Comment