Tuesday, August 17, 2010

berbuka di campus.

cadangnya nk berbuka dengan hamzah.. tapi x jadi pulak.. yela kan., dengan keadaan yang tidak mengizinkan [hujan] ditambah pula dengan rasa malas, aku berbuka la dengan bff ku bersama rakan-rakan lain di campus :) seronok jugak la sebab 1st time aku kekenyangan macam ular sawa. haha.tiba di bazar, aku tertarik dengan nasi lemak ayam dekat 1 gerai tu.. wow.. nmpk sedap je.. hee.. tp xnk beli lagi sebab nak caik dulu makanan yang mane tau best ke kn.. so, aku pn teruskan la perjalanan.. selang beberapa gerai, aku terpandang akan pelbagai jenis agar-agar yang membuatkan ku teruja akan kejadiannya.. aku pun beli la.. ade lima jenis. selepas itu aku meneruskan lagi perjalanan dan terjumpa jagung rebus. woah!! OMG!! i loike.. terus beli oh.. tp macam pelik je kan, ade pulak orang makan jagung tok berbuka puasa? haha.. x kesah la.. ramai gak gelakkan aku. tapi xpe.. baru la nampak kelainan sikit kan.. hee.. lepas penat pusing bazar. aku pun menbuat keputusan untuk membeli nasi lemak tadi dan mencari kedai makan berdekatan untuk berbuka puasa.. xnk mengalah.. makan sume sampai 2 cawan air aku telan.. nk temuntah aku tadi. haha.. padan muka kan.. sape suh makan banyak-banyak. sekian la cerita aku berbuka puasa di campus.. kenangan indah akan dijadikan iktibar.. xmo makan banyak-banyak da. haha :)

 oh jagung rebus! :D

2 comments: