Wednesday, August 4, 2010

4aribln 8.

die la org yg 1 aku knl kt unitar.
die la org yg sentiasa lepak ngan aku time orentasi dlu.
die lah org yg sering membuat joke dlu..
tp perkenalan aku dengan nya x lama.
pada tanggal ini lah die telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya.
lepas dr kejadian itu.
aku sangat takot dan berhati2 setiap kali lalu di tempat kejadian.
sangat sedih atas kehilangannya.
die baik org nya..
peramah dan menghormati orang lain.
hope dia dicucuri rahmat.
tenang di alam sana 
dan ditempatkan bersama dengan golongan yg beramal soleh.
mari kita sedekahkan fatihah kepada arwah saifuddin.

3 comments:

  1. :(
    aku rindu dye... igtx last day kte lepak2 ngan dye.. hurm...

    ReplyDelete
  2. 2la.. kekadang tgk pic aku ngan die kt lektop aku ni. aku rasa nk nanges oh.. :(

    ReplyDelete