Monday, July 12, 2010

waka waka.

piala dunia 2010 sudah pun tamat.
spain sudah menang.
kepada team yang kalah, cuba 4 taun lagi ok. ;)

waka waka aa.. shakira nyanyi bes oh. siap gelek2 lg. huh..

 next focusing is STUDY.
oh damn.. 9 more days.
FINAL EXAM beb.

work harder and u will get a better result.
chayok2.. :)

td aku jmp membe lama aku. membe time kje kfc dlu. atin kot nme die
tp die xnk tegur aku la pulak. mayb bf die ade kt sblh kot.
die men ular sawa. tp kecik lg la. sangat berani.haha.. 
anyway, lenkali ble da pndang2 2 tegur je.
snyum ke, kn elok. ni tak. wat2 tatau je.
takot ngan bf la 2 sampai xnk tegur kn. :)

2 comments:

  1. cahhahahh aku tak takut pown.. alaa baru bf,, bukan laki lagi

    ReplyDelete
  2. haha. tatau die. padahal dlu bukan men rapat. da xnk tegur.. buarkan saje. :) yg paling klaka membe aku punya la bahan bf die,. ckp awek cantik bf adeyh !@#^%^%&. aku x perasan lg time 2 cz mls nk pndang pompan. tetibe die pndang aku. br la aku perasan yg 2 membe aku. haha..

    ReplyDelete