Sunday, July 25, 2010

gurauan kasar?

tabiat manusia zaman sekarang ni mmg suke bergurau, bahan2 org, knekn org. dan mmg tidak dinafikan, semua golongan skrg gemar melakukan tabiat seperti ini. cerita aku kali ini.. sedang leka bersembang. tiba2 salah seorang kawan hendak mengenakan seorang kawan ku yang lain.. die pn menyebut satu patah perkataan lalu senyum menutup mulot.. aku yg gemar menyambung dan menggelakkn org ni ape lg. sambung dan buat si terkena ni sampai menunjukkan mimik muka kehairanan.. aku rasa sbb aku sambung2 2 kot wat die terasa kt aku.. emm. actually aku tatau pape pn.. sume x dirancang pn. aku men sambung je. sory ok. xde nk wat sesape terasa. itu hanyalah gurauan kasar daripadaku sahaja. aku mmg x geti nk jaga perasaan org. x geti bahasa. sory sangat2 kepada kwn2 yg terasa..

No comments:

Post a Comment