Sunday, June 20, 2010

selamat hari bapa ;)

1 skali nk ckp thanks kt my dad cz da jge kami sume dr kecik sampai da besar panjang ni.
thanks jugak kt dad coz da memberikan kami segalanya..

"bagai menatang minyak yg penuh kn." 
mntk jela ape je. sume mntk mst akn dapat.

i love my dad so much.. even sometimes die slalu mara2.
tp sume 2 tok kebaikan aku jugak kn. x penah simpan dendam or ape2 pn :)

pekara paling xley lupa dia sanggup oh lindungi aku time ktorg excident dlu.
nk tau camne? time 2 da tau mmg akn jatuh da. 
die sanggup oh peluk aku xnk bg aku teseret kt jalan punye pasal.
die je yg luka time 2. teruk jugak la.

aku punya mara kt driver kete 2 sampai aku nk pukol driver die.
tp bpk aku ngah saket ni ckp xyh.. x guna pukol.
trus aku x pukol tp aku suh die anta bpk aku g klink.

cian gle oh bpk aku time 2. die nanges tahan saket. 
betapa syg nye die kt aku sampai aku xde luka langsung.
time 2 br aku tau yg bpk aku betol2 sygkn aku oh.. :(

lepas kejadian 2,
br aku seda dan start 2 la br la aku denga sume ckp bpk aku.
aku xnk die saket lg, xnk die sedey lg. 

tp kekadang aku ni degil jugak. 
mmg aku denga ckp die. die suh aku wat ape aku wat.
malas je yg membezakan aku wat ape yg disuruhnya itu dengan kadar segera atau perlahan.

br hari ini dengan secara rasminya aku ingin mengucapnya.
selama ni x igt pn ble hari bapa oh.


kesempatan ini nk ucap slmt ari bapa kt my dad.
"selamat hari bapa abah."


No comments:

Post a Comment