Sunday, June 13, 2010

reunion dak2 darjah 6.


woah.. arini agak bes. dowg wat reunion. dapat jmp membe2 lame disamping beberapa even yg dorg wat. x berapa ramai sangat dak2 yg datang coz bz ngan hal masing2. tp aktiviti hari ini ttp meriah.. even yg dowg wat adalah pertandingan bowling dan pertandingan layang2. bowling aku x masok cz aku x pandai men. kalah teruk nnti malu je kn. haha. yg aku men layang2. dlu zaman kanak2 slalu la main. tp ble da besa ni x penah men da. nk naik kn layang2 pn terkial kial td. seb bek ley jugak.. mmg x tggi sangat tp puas la dapat naikkan layang2 2. pencapaian yg memberangsangkan. haha.. yg paling x sangka aku menang adiah paling besa oh.. wahhh.. gle la.. camne aku ley menang ni.? ni sume gara2 layang2 aku dibuat daripada bendera malaysia yg betol2 bendera. :) dapat hadiah acara layang2 paling creatif.. seronok dapat luangkan masa dengan kwn2 lama.. lame x jmp kn.. cerita pn byk.. yg pompan sebok cte pasal tunag2. yg laki sebok cte pasal awek2.. haha.. adat la 2 kn.. walau ape2 pn.. mmg happening la td. nasib baik la abs even br ujan lebat. sempat la lari kt kete.. tengah drive ni. tetibe kilat tembak tiang lampu.. tekaku kejap. pastu ble lepas kne hon br la jalan balik.. alhamdullillah. xde pape yg jd kn.. :)

tinggi lagi dr pokok :D
gaya itu penting. haha 

antara org yg sebok untuk menjatuhkan layang2 sy.


sy pulak sebok ketika mereka sedang bergambar. haha

tema itam, aku sorg je pakai putih. bdk x geti bahasa kn :P

No comments:

Post a Comment