Tuesday, May 18, 2010

terasa sedeh beb.. :(

tengah lepak2 mnum nescafe ngan makan roti, tetibe bpk aku kuar, aku pn pelawa la air. die ckp die nk.. then aku watkan la.. sedang rancak besembang tentang masa depan, tetiba die tnye 'kalo abh da xde, ley x jage adk2? [aku tersentap lalu menganggukkan kepala dan berkata boleh.]' die pn ckp kalo die xde tlg amik tnggungjwb die sepenuhnya, hanya aku je yg boley jge adk2 aku.. jgn sesekali berpecah. die cte la sume saket2 die. sume saket terok2 pulak 2. nk nanges td ble denga. tp aku tahan je. die da ckp die da lame da wasiatkn harta2 dia kt anak2, sama rata katanya, tp aku x kesah sume 2 cz duit ley caik. kebahagiaan ssh nk diperolehi, xkn sama dengan apa yg kta penah dapat b4 ni.. cam mane la kalo my dad da xde, ckup la aku da rase kehilangan mak tersayang aku, tatau pe akn jd kalo aku hilang bapak aku pulak. ape akn jadi kt family aku? adakah aku kuat untuk menghadari semua ini? mampu ke aku galas segala beban yg ada? camne ngan study? adk2? urusan rumah.? dan sebagainya? :'( knapa aku rase sedih? knapa aku rasa nk nanges? ya ALLAH, engkau sembuhkan la penyakit bapa ku, panjangkanlah umurnya dan berilah dia kekuatan untung menghadapi dugaan hidup. aminn. dad, i love u so much.. abg nuar x dapat bayangkan camne kalo abh da xde, abg nuar belom cukup bersedia tok sume ni lg. :'(

cik L ckp td, "syg.. igt lg x ape i slalu ckp? u kuat kn? i tau u kuat, i tau u boleh jge adk2 u.. doa la kt ALLAH supaya dia pnjgkn umo ayh u ok syg.. i pn doa kn die ok.. xmo sedey2 ok. my syg kn kuat orgnye :)" "slagi i ade, slagi 2 i akn bg u semangat" to cik L, thanks coz support me, tatau nk ckp ape. just boley ckp thanks je kt u ;) syg u sangat! 

sy juga ada kwn2 yg setia di samping saya untuk menemani dan menyokong sy. terima kasih kawan. sy syg anda juga ;) 

16 comments:

  1. byk² doa ok kerol
    w/pun ko dh de cik L skunk,
    if u need a fren,
    i'll always there.
    thats my promise.
    ok.
    be strong.

    ReplyDelete
  2. thanks :) sy ade sume, ade cik L ade kwn2!

    ReplyDelete
  3. yup as L said..
    kau boleh..
    aku tau kau boleh..

    ReplyDelete
  4. welcome2
    aku kan kawan kau,..
    oso akak kau..
    wink wink
    im always watch behind u :P

    weyh sumpah aku tak leh woo dengar lagu kau nih..
    terasa aku nih kau lak

    ReplyDelete
  5. thanks kakak :P

    xley denga lagu aku? lgu mne?

    ReplyDelete
  6. yeah syg i uat! haha :P
    i syg u jgk ouh abg kacak :P

    ReplyDelete
  7. haha. start la 2. ;P
    mwahh syg :-* :P

    ReplyDelete
  8. maluuuu~ hhaha mwahx mwahx :D

    ReplyDelete
  9. hehe.. malu nyorok bwh bantal la :P jgn cuik bantal i pulak. haha

    ReplyDelete
  10. ko kene kuat k-rol.....aku tau ko blh nye......

    ReplyDelete
  11. it's ok k-rol.....ko kan kwn aku.....so aku x nak la tgk kwn aku sedey ni....lgpon ko kan slalu gak bg nasihat kat aku......

    ReplyDelete
  12. mcm tu la k-rol yg aku knl.....x mo sedey2 k........

    ReplyDelete