Wednesday, May 26, 2010

oh adk beradik ku

ble ade keje yg perlu dibuat tok 1 hari. 
huh,, aku lega kerana masing2 ade part tersendiri dan bidang kuasa masing2.
kalo rumah bersepah. ade je org yg kemas. 
ble sampah da penuh ade je org buang.
ble air tok mnum da xde, ade je org masak.
ble baju x dibasuh. ada je org yg basuh dan jemur.
ble g shopping. masing2 tau tugas masing2. :) 
sy sungguh bertuah mempunyai adk sebergini. 

tp yg paling sy x suka tentang adk2 sy ni.
dorg agak pentingkan diri oh.
mkn sorg. mne igt org belakang. 
kekadang aku yg masak. ehh. mmg slalu aku yg masak pn.
tp aku jarang mkn on da spot. ble aku nk makan je. 
mne sume lauk? sume senyap. menandakan lauk da abs. 
thanks sume adk2 ku yg sangat prihatin. haha
paling bes kalo barang ilg or tgh caik barang,
tnye la sape2 pn., mmg sume wat bodo. 
wat pekak. cam aku ckp ngan spender je. 
tp ble barang dorg ilg. bising cam air tengah mendidih kt cerek. 
itu la kisah suka dan duka bersama adk2. tp ape pn. sy syg adk sy!! :) 

No comments:

Post a Comment