Tuesday, May 4, 2010

4 may 2010.. terasa lama gle x update my blog.. yeah.. akhirnya dapat jugak update blog. kne fokus study la katekan. exam da abs.. hurray.! happy gle ni. rase cam nk men loncat2 je.. punya la stress study sampai pg. tdo pn 3 jam je. tp aku puas. dapat abskan exam, ley jwb oh.. thanks la kt kwn2 yg da aja aku study, teman aku study, n thanks kt dak2 umah palin coz da bg aku tompang kt umah die. 2 mnggu beb tggl kt umah die. malu pn ade sebenanya, seb bek la dowg x kesah.. perkara palin bes lepak ngan geng2 study aku, palin, meor, mashi, matul, dan kwn2 yg telibat sama. bes oh kowg. to mashi... tata mashi,, pasni da xley lepak same2 da.. tggu next sem ok. hehe :) tdo2 peluk palin, wahh.. bes oh.. b4 tdo cte2,, pillow talk! i like. haha,, br dduk kj 2 mnggu, mcm2 cte n knangan aku dapat.. camne la kalo ari2 kt sana kn? haha.. now im home. oh.. wndu bantal, wndu tilam, wndu blk aku.. :D

No comments:

Post a Comment