Friday, April 23, 2010

who's my soul? who's my heart n feeling? ;)

my soul?. die adalah pompan yang sudah sebati dalam hidup ku. mengajar aku tentang erti cinta dan mengajar aku tentang keseronokan bercinta. aku senang bila berada di samping jiwaku itu. segala rasa cinta dapat diluahkan dan ditafsirkan olehnya,. segala pahit manis dapat ditempuhi bersama. tp sayang. my soul tidak kekal lama dalam hidupku. hanya yg tinggal ingatanku kepadanya :)

my heart n feeling? dia adalah seorang perempuan yang berjaya merobek hatiku hingga aku rasa sukar untuk ku melupakannya.  wahh :) semasa kewujudannya, die adalah tmpt untuk aku kongsi perasaan dan cinta ku ini. layanan nya kepadaku sungguh menyusuk kalbu sehinnga aku alpa tentang kewujudan jiwaku. die telah mengawal seluruh hati dan perasaanku sehinggakan aku sangat terasa kehilangan selepas dia pergi meninggalkan ku. :( wlaupun dia sudah tiada lagi disampingku, tp dia ttp akn berada di dalam hati kecil ku ini. :)

No comments:

Post a Comment