Wednesday, April 21, 2010

wahh.. :)

morning sume.. saket oh bdn men gym smlm.. kne buli ngan naki. ade ke ptt die suh aku angkat 50 lbs. gle berat. [25kg] sebelah tgn pulak 2. xpe3. nk cepat besa kne berusaha sikit. :)
plan arini nk kemas umah, kms bilik, pg td bpk aku da mara, die ckp 'abg ko 2 wat umah ni cam hotel. tmpt die tdo ngan mandi je.' huh.. terasa jugak la. tp xpe. aku nk tnjuk kt die yg umah ni bkn hotel aku. so aku kne la kms umah ngan kms bilik aku yg da mcm saranga tikus ni.. sejam je settle la sume ni kn. hehe :)
aku ade dapat invitation tok 1 even membe aku ni la. tp aku tatau kol bpe even 2. tgh ari jp lg la aku dtg. hope x abs lg la kn. kalo x datang dowg ugut xnk kwn ngan aku. nk xnk kne la dtg jugak. kwn2 pnye pasal kn. berkata pasal even.. ade ape kt even 2? seronok ke? wah.. da makin excited ni. mau pegi ni.
bkk2 FB je td. ternampak 1 post dr membe aku. yg berkata 'ingat ye,.!! Insan yg cemerlang bermula dr Minda yg SIHAT, Hati yg BERSIH dan Jiwa yg TENANG,. =)
'haha.. renung2 kan dan selamat beramal :)

No comments:

Post a Comment