Thursday, April 22, 2010

oh kakak ku! :)

sy ade seorang kenalan ni. sy suka berkawan dengannya. nmenye ijan. die bes oh. die da mcm kakak aku da. die byk tlg aku dr aspek assignment, dan hal2 yang melibatkan kolej. die slalu menasihati saya jikalau sy melakukan kesalahan. tp katanya sy ni 'budak sengal'. selamba je kakak panggil sy camtu kn. tp xpela.. sy x kesah pn ngan sume 2. jnji kte happy rite? :) td teman kakak g CRM sementara aku beratur mengambil slip peperiksaan ku. tengah2 beratur tggu giliran. die keluar dr payment counter lalu menunggu ku. setelah selesai proses pengambilan slip. aku pn pergi la kat die, die ckp org 2 xde lg. so tggu la kejap. dan die tnjuk la subjet yg die nk amik tok sem ni dan subject yang die da ssun utk sem2 yang depan. wahh.. sistematik betul perancangan die.die da ade target. ble la aku ley jd cam die kn. hehe.. setelah 'org' 2 ade. die pn masok jmp ngan org 2. lame jugak la g deal. sementara 2 aku bce la ape yg ade dalam buku catatan die. tenampak plak die ade tulis someting. jelas sekali die sedey ble tulis camtu. cian my kakak. :(  haa.. die kuar pn. :) die ckp 'weyh. kne tambah lg rm400 la.' lalu mukanya berubah menjadi murung. aku pn jd sedey tgk muka die. die ckp die nak nanges. aku pn ckp jgn la nanges. pastu die g toilet. aku rase die nanges. cian my kakak. pastu hamzah pn sampai. aku g la ajak dowg mkn. mase kat kdai mkn die temenung je. pastu ade skali terkeluar air mata. cian sama my kakak :( kakak xmo la sedey2 ea. da settle kn. kata2 ku kepadanya. die pn ckp 'aku mmg sensetif la. cpt menangis.' hari pn da makin petang. die pn g jmp toya b4 die blk.

ni la kakak sy - ijan :)

No comments:

Post a Comment