Saturday, April 24, 2010

how i decribe my best friends :)

amin. 
he is the best person. u are the coolest man beb. give me an inspiration and support. terbaik la ko. dia x pnh xde mase aku ssh dan memerlukan dia. senang utk kongsi mcm2 bende ngan dia. even dia pn ade masalah. tp dia ttp bg aku support. thanks amin :)
 
fiq.
u are the funnies man bro. imiginasi ko terbaik. kekadang sampai x terjangka boley berlaku pn tedetik kat kpale otak ko kn. dia sangat bagus dalam bab2 tlg kwn ni. ckp je tlg amik ke. lju je dia datang. even kekadang idea dia mengarut. tp xpe beb. dia sntiasa wat org happy. :)

ejat.
die da mcm abg aku bro. dr kecik aku knl ko. dlu dia slalu tlg aku kalo aku nk kne buli kn. blaja men pacak same. sampai jatuh2. blaja isap shisa same2, operate shisya sampai penin pale. huh. gle la lu bro. holiday same tiap2 taun. bes la lu bro :)

milow.
dia seorang yang agak x betol sikit. bahan orang suka, tp ble kne bahan x tahan. agak xde perasaan coz buat pompan cam haram. ble nk caik. da dapat biarkan. xnk tinggal. 2 la milow, pasal duit ke business ke die la no 1. kuat caik duit die ni. tp boros. yang bgsnya keje x memilih. 2 terbaik bro. mana ada kemahuan. disitu ada jalan kn. :)

hamzah n haziq.
korg la kwn aku yg bes kt unitar 2. gle, x betol, sume ade kt korg. ckp nk study tp men game. elok la 2 kn. tp xpe beb. korg la yg wat aku enjoy kt unitar 2 :)

palin.
mase aku down dlu. die slalu nasihatkn aku kn. thanks bro. idea dia mmg x betol sikit. tp kekadang boley jugak la dipakai. even byk even ko x ajak aku. tp xpe. seb bek even kali ni ko ajak :)

aki.
u are the 1 bff [girl] yang iktiraf aku as bff die. sejak jmp die, aku rase happy tok menjalani kehidupan aku. die bff aku, die jugak ex aku kn. die sangat cool. loving. caring. sharing. 2 je yg dapat diungkapkan tok ko aki. thanks aki :)

fara.
x byk kesah aku ngan si fara ni cz die study kt perlis. jauh. tp stiap kali dia blk dia mst caik aku kn. pastu tem lepak byk gle cerita kte kongsi kn. bes la ko fara :)

nad.
die gle2, garang dan unik orangnya. kekadang sensetif dan teliti orgnya, die mmg bes coz slalu nasihatkan aku dlu. thanks nad :)

dinasz.
she is complicated person. even aku tatau pe yg dia nk dalam idup ni. tp dia ttp bes oh. give me support, advice yang baik utk aku. suke kwn ngan dia :)

lya.
u mmg bes. give me support tem i down dlu. 'u. u kne kuat. i know u boley' kata2nya yg aku xley lupe. peminat arsnal dan die sorg je pompan yg suh mara die ble die terasa nk g clubbing. thanks lya jd my friend :)

eyka.
befday die same ngan aku. so, all about her lebih kurang sama ngan aku. cerewet, dan sangat memilih. sama kn. hehe. ble die de prob die mst caik aku. slalu call aku tnye kabar. even pnh jmp skali je. tp u ttp bes eyka. :)

ijan.
die da mcm kakak aku da. tlg aku wat assignment curriculum, aja aku sampai aku boley paham ttg sesuatu tu. bg nasihat ttg kehidupan. sensetif orgnya tp die rowk la. open gle sampai tegelak tgk kerenah die. kakak2 :)

inaa.
dia rakan sekolahku sejak dr fom5 lg. seorang yang senyap tp happy sentiasa. dia pernah menjadi gosip aku selama 2 taun kot. seb bek gosip 2 da abs skrg. die lembut dan penyayang. sy syg die cz dia sangat baik dengan sy. :)

mashi.
die best. die cool. die open minded. suke kwn ngan die. slalu borak2, gosip2 same2. hehe. bes kn mashi :P die lyn hardcore la pulak. nmpk je cam senyap. tp gle2 orgnya. sape x knl die mmg die akn sombong ngan org 2. tp kalo da knl. tau la perangai sebenar die. haha. ko best la mashi :)

No comments:

Post a Comment