Thursday, April 22, 2010

happy?

wahh.. am i happy? npe asyik senyum je? hehe.. keep it in secret la kn. cam x caye je ley rapat blk.. ingat mmg da xkn betego da. da betego blk kn. ok la 2. :) mlm td adalah hari yang sangat bz. mula2 chat ngan aki, pastu mashi, pastu adkku fieqa, msej ngan lya, [die wish gud luck] org 1 beb wish kt aku..hehe, pastu yang paling pelik ni, tetibe de sorang budak say 'salam kat aku' oh, bf lya rupanya. cam x caye la pulak die ley cte yg die da break up. tgk gaye cam happy je b4 ni. die cte la prob2 die with lya 2. actualy aku tatau nk ckp ape. tp atas dasar nk cool kan bdk 2 ngan pengalaman yang aku da ada. aku berjaya cool kn die. terlanjur berborak. sedar2 da pkul 1.35am. lame jugak sembang. mcm2 cte dapat dikongsi bersama. tba2 kuar lg 1 im, alamak fareha pulak. die tnye da register subject ke blm. aku ckp la blm n nk wat arini. dengan selamba die suh aku blanja mkn. aku tegelak lalu berkata 'nnti ea'  hehe. die tnye pulak pasal ag. hah? knape ngan ag? aku pn x paham ape sebenanye motif die. biarkn jela. nk bahan aku la 2 kot. pastu chat ngan dak skola lama. ade ke ptt die sy awk ngan aku. trus aku ckp 'woi, xknl aku da ke?' br la die perasan 2 aku. haha. sengal oh. and 4 da last. chat ngan tunang nana. die tnye nana ada skendel lg ke x kt unitar ni. aku ckp la xde. pastu die interview aku la pulak. tnye nme, umo, dok mne sume bagai la. aku pn jwb jela. last skali die suh tgk2kn nana.. terutama tem melintas jln.. die 2 mmg, wat jln 2 cam jln bpk die sndiri je. haha.. x pndang kiri kanan. men lintas je. seb bek la de kwn2 yg tlg pgg. ;) becakap pasal fb. xde ape yg bes sangat pn smlm. tp unga ada post video yg paling terbaik. kesah pergaduhan bf ngan gf. klaka kot. 3 kali aku tgk vedio 2. gelak2 sampai nk nanges da. haha.. ni haa vedio 2. http://www.facebook.com/home.php?#!/video/video.php?v=118708534808154&ref=mf. tgk la. klaka kot. :)) sedang kuar ngan amin, die cte pulak pasal awek die, aku pn da x paham da status die ngan awek die skrg. pelik tgk dowg. complicated sangat da cte die. tp yang pasti die masih panas ttg kejadian aritu. haha. chill amin. lntak la ngan die. biar org wat kte ok. kte jgn wat org. x baik :) die pn ok da pastu. amin2. 2 jela kwn terdekat aku yg paling baik ngan aku. :)

No comments:

Post a Comment