Saturday, June 5, 2010

keseorangan



 sabtu yg agak sunyi, aku kesorangan di rumah.. mne sume org pergi? oh. mereka sedang bercuti! knape aku x ikt? ade klas la pulak.. nk wat camne kn. da mmg slalu pn dok rumah je, da lama x ikt dorg bercuti.. kali ni dorg g pahang. asalnya g majlis kenduri kahwin tp da alang2 g sana, trus g jejelan. kata ayah ku kepada ku. emm.. sampai rabu kot dorg g. wah.. agak lama aku di rumah bersendirian. nk wat camne kn. t kalo x g klas aku tatau pape pulak. da la short sem. 7 week je study. tepaksa la bekorban sikit tok study. t da x study holiday puas2 kn :P

apekah rancangan untuk hari ini. sy masih mencari ruang untuk menghindarkan perasaan bosan di dalam diri sy.! oh.. lets make some fun today.. mari rakan2. anyone who want to join me? sy mengharapkan ehsan anda untuk mengajak sy keluar. haha. slalu ramai je nk ajak kuar sampai kne wat appointment, arini xde pulak. where are u guys? cuti kn rini.. xkn korg nk dok relex je kt umah? mari la berhibur sikit. ckp nk tgk movie beramai2. tp senyap je masing2. apekah sudah terjadi? haaha.. mayb mlm kot. ;)

rancangan seterusnya,. mencari product yg sy rasa itu kreatif. hah. ssh betol study innovation ni. barang yg kreatif memerlukan 3 elements iaitu mestilah orignal, effective dan mesti mempunyai etika. adakah anda paham dengan ape yg sedang diperkatakan ini? maksudnya barang itu mestilah original, funsi die meranik dan untuk kegunaan yg bagus sahaja. merompak bukan kerja yg bagus tau. hehe. the aspect of creativiti, there should have a person, process, and product. ape pulak ni? haha.. untuk menghasilkan barangan yg creative msetilah dieperbuat dari maknusia, xkn robot kot. haha. process ini tergolong dalam process mencari idea baru, dan mengujinya untuk mendapatkan keputusan, product pulak kebolehan menghasilkan barangan yg mmg wujud supaya menjadi barangan yg x pernah ada, [new product] seperti penambahan fungsi terhadap sesuatu product dan pelbagai. bagaimanakan itu? penin mau caik brg creative ni. xde langung dalam umah ni, adeyh... 

No comments:

Post a Comment